amozzabanB

فناوری

amozzabanB

فناوری

  • ۰
  • ۰

۱٫) ابتدا باید مطمئن شوید دستگاهی که با استفاده از آن به حساب جیمیل تان دسترسی دارید، به درستی به اینترنت وصل شده باشد یا خیر.

۲) اگرچه دیدن نقص در جیمیل به دلیل هرگونه خطای فنی در گوگل بسیار نادر است، اما باز هم توصیه می شود وضعیت جیمیل را برای هرگونه خطای فنی یا روند نگهداری در انتهای آن، بررسی کنید.

۳) در مرحله بعد، باید اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای ذخیره سازی ایمیل در حساب جیمیل شما وجود دارد. پیوست پرونده های بزرگ ، ایمیل های ناخواسته و سایر ایمیل ها و پرونده های ناخواسته را پاک کنید تا فضای کمی آزاد شود.

۴) اگر ایمیل های شخص خاصی دریافت نمی کنید، اطمینان حاصل کنید که در حساب جیمیل خود برای آن شخص خاص، هیچ فیلتری ایجاد نکرده اید. بررسی کنید که ایمیل های آن شخص خاص به پوشه ی دیگری تحویل داده نشده باشد.

۵) همچنین مطمئن شوید که آدرس ایمیل آن شخص را در حساب جیمیل خود مسدود نکرده اید. اگر شخصی را در حساب جیمیل خود مسدود کرده باشید، می توانید با کلیک بر روی آیکون چرخ دنده> تنظیمات (setting) > فیلترها و آدرسهای مسدود شده (Filters and Blocked addressed) ، وی را از حالت مسدود خارج کنید. آدرس ایمیل شخص را پیدا کرده و آن را از حالت بلاک شده؛ خارج کنید.

۶) فعال بودن ویژگی ارسال ایمیل (email forwarding feature) در حساب جیمیل تان را بررسی کنید. با فعال کردن این گزینه ممکن است ایمیل های دریافتی شما، به هر حساب ایمیل دیگری ارسال شود.

۷٫) اگر حساب جیمیل خود را بر روی یک سرویس گیرنده ایمیل ثالث تنظیم کرده باشید ، مطمئن شوید که آن را با تنظیمات صحیح IMAP یا POP تنظیم کرده اید. تنظیمات سرور IMAP و POP جیمیل که در ادامه آورده ایم؛ را دنبال کنید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

  • ۹۹/۰۵/۱۲
  • شیما بهاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی